2009/01/05

HAPPY NEW YEAR

2008年,好似一朝早o向繁忙時間坐地鐵o甘,見個車廂o甘迫,其實都好想不如等下一班車o既心態,不過有試過朝早坐地鐵(尤其係轉車站)o既人都會知道,就算唔想夾硬迫入個車廂,但係俾後面o的人推下推下就會入左去,迫下迫下就到左目的地。

----------

以前一諗起如果做老本行要做到退休,簡直係發惡夢,於是成日發夢都想轉行,但又覺得發夢都無可能轉到行,一路發惡夢,發白日夢,夢醒,再發惡夢,再發白日夢,再夢醒,……而家望番轉頭,原來我已經離開左一個做左10年o既行業,係真真正正o甘離開左……

有得有失,夢境成真o既背後充斥住進退失據、幻得幻失o既情緒同考慮,轉轉折折o既一年已經將夢境成真o既興奮抵銷左……

『要做自己鐘意做o既事可能好難,唔做自己唔鐘意做o既事總可以吧!』

後半部份,o向上年,我似乎已經做到,前半部份,我唔知有無勇氣、毅力去追求……

----------

工作之外,我從來都係一個優柔寡斷o既人,要自己一個人去行一條路,似乎係一個幾能力之外o既決定,北京一行,係自己俾自己o既一次體驗,無人分享o既旅途並唔係我所習慣o既方式,不過我應該慶幸自己仲可以想做去做……

----------

出版「兩個人在途上」,重溫左一次悠長假期o既點滴,我覺得好好彩有一個朋友生o向o黎段艱難o既日子一齊去度過,大家都無想過一時戲言「一個飯盒兩份食」會成真,可幸o既係,各自投入新工作之後並無「你有你o既生活,我有我o既忙碌」。我好想佢可以o向今年搵到一個珍惜佢o既另一半,有人一齊分擔生活o既擔子,好人……應該要有好報。

----------

2009年,唔知好定壞,潛意識覺得總會係好有分別o既一年……

沒有留言: