2009/01/14

記起你,你,你




發白日夢,係每一個人都有o既經驗,發得白日夢o既o野,通常都係一o的遙不可及o既o野,所以o向發白日夢o既時候,你同我都唔會諗陣間去飲杯咖啡,轉頭去食杯雪糕,聽日要買一隻唱片……之餘似類o既o野,而係諗幾時可以執個背囊去西藏、o向海邊開間露天café、出一本書寫自己o既無聊心路歷程、間屋有個天台夜晚可以吹風望星、嫁俾某人……

每個人心裡面總有一o的o野、一o的奇想,如果可以諗下都開心諗過就算其實都係好事,最慘係有o的o野好似霧o甘,撥極都唔撥唔散……

唔知係好彩定唔好彩,人生裡面總有一o的人好似晨初o既一片霧……

--------------------

佢係好反叛o既一個人,敢愛敢恨,我唔一定認同佢o既價值觀,不過欣賞佢o既率性而為。我記得好多年後,o向一間連鎖式時裝店撞到佢,自始以後,我有一段時間都幾抗拒去o個個品牌o既商店,因為serve人o既佢完全唔係佢自己。後來聽人講o向o個個品牌商店做o野o既人都係怪人,我先覺得o岩數……

--------------------

我記得佢曾經同我約定,大家要放低電筒,攞番起支筆,每一次當我諗番o黎o的旁人聽起上o黎莫名其妙o既約定時,都會覺得好好笑,腦海裡面會出現番兩個初出茅廬o既青年偷偷地o向大堂借電話o申、一見面就好憤青o既一幕幕……

我好想再遇到佢,又好怕再遇到佢。好想見到佢仲係佢,一個據理力爭、一個好硬淨、一個好有原則o既佢。好怕再遇到佢o既時候佢變左一個滑o西o亞o既物管人。

--------------------

未認識佢之前,覺得佢簡直係o向自己一尺範圍內圍左一條黃線;識左佢之後發現原來佢係一隻披上鱷魚皮o既貓。佢可能唔知,係佢令我覺得過自己想過o既生活係一件幾o甘理所當然o既事。

當然,悠然自得背後所要承擔o既生活壓力,我又或者佢身邊o既人所能夠分擔o既其實好少。所以,一路走來,係全靠佢自己o既堅持。今日o既一張嘉許狀,o向公司o既立場係嘉許佢o既能力、投入、責任感、態度…,o向我o既睇法係對忠於自己o既選擇、勇於追求理想o既認定。

--------------------

發夢o既永遠都係美麗,追夢追到o既唔一定係好結果;有人話過程重要過結果,但係如果時光倒流,有幾多個無結果o既過程係你會想再去經歷?我無過人o既毅力同自信,對我o黎講,只係希望對得住將來o既自己。


我以前曾經住過o向o黎度,睇真o的,原來唔係A級o既智能大廈,唔係企o向維港岸邊先可以感受到大廈o既燈光都可以聚合成一種有美感o既構圖。

1 則留言:

3824 說...

Thanks for visit!